اقدام اساسی برای دستیابی به موفقیت نامحدود

اقدام اساسی برای دستیابی به موفقیت نامحدود


۱_توانمندیهای با لقوه شما نامحدوند: کنترل کامل ذهن خود رابه دست بگیرید.

قدرتمندهای خود را آزاد کنید تا آنچه را احتیاج دارید،به زندگی تان جلب کنید.

2_نقش مهم وضع و روشنی: باید دقیقا بدانید چه می خواهیدو می خواهید ومیخواهید به کجا برسد.

3_دانش، قدرت است:آنچه را که لازم دارید، بیاموزید واز آنها استفاده کنید. مطالعه مستمر داشته باشید، به برنامه های رادیویی گوش بدهید و در دورهای مختلف آموزشی شرکت کنید.

4_تسلط و احاطه معجزه می کند: از همین امروز تصمیم بگیرد در کاری که میکنید به حد عالی برسید.مهارتهایتان را افزایش بدهید. سعی کنید در جمع 10 در صد اول اشخاص حاضر در رشته فعالیت خود قرار بگیرید.اید از هر چیزی به شما بیشتر کمک می کند.

5_نگرش یعنی همه چیز:کاملا مثبت بیندیشید. این گونه دیگران شما را دوست می دارند و به شما کمک میکنند. تنها به آن چیزهایی که می خواهید فکر و درباره شان حرف بزنید. به آنچه نمی خواهید فکر نکنید.

6_توجه به روابط: سعی کنید بر دامنه تماسهای خود بیفزایید و روابط کلیدی خود را در همه زمینه ها بهتر کنید. هر چه شمار بیشتری شما را بشناسند و شما را دوست بدارند، درهای بیشتری به رویتان گشوده میشود.

7_نقش مهم پول: عادت کنید که پولتان را پس انداز کنید. با پس انداز کردن 1 در صد درآمد خود شروع کنید و به تدریج به10 در صد،20درصدو 30درصدبرسید. کسی که در بانک پول داشته باشد در مقایسه با یک ور شکسته فرصتهای بیشتری برای خود خلق میکند.

8_شما یک نابغه هستید: خلاقیت ذاتی خود را آزاد کنید. سعی کنید هر چه سریعتر، بهتروارزانتر به هدفهایتان یست پیدا نتوانید به آن برسد. کافی است از قدرت شگفت انگیز ذهن خود استفاده نمایید.

9_نتایج، پاداشها را مشخص میکنند: سعی کنید در هر کاری که می کنید بیشترین نتیجه را به دست آورید. پیوسته به بالاترین اولویتهای خود فکر کنید. ببینید چگونه می توانید از زمان خود بیشترین استفاده را ببرید.

10_قدر موقیتها را بدانید!: عمل گرا باشید. این مهمترین کیفیت همه اشخاص موفق است.به حرکت خود ادامه دهید. به سرعت قدم بردارید، در حرکت باشید و به سوی هدف خود حرکت کنید.

11_نقش مهم منش:انسان خوبی باشید. هر چه انسان بهتری شوید، هر چه ویژگیهای مورد نظرتان را بیشتر به اجرا بگذارید، کیفیت زندگی درونتان بهتر میشود.

12_موفقیت از آن شجاعان است: شجاعت آن را داشته باشید که شروع کنید و ادامه بدهید. از قبل تصمیم بگیرید که هرگز تسلیم نخواهید شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: داستان های آموزنده و مطالب جالب ، ،

تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391 | 10:12 بعد از ظهر | نویسنده : روزبه رجبی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.